Mihai Șora – 100

@ntonesei's blog

Născut la 7 Noiembrie 1916, filosoful Mihai Șora împlinește astăzi 100 de ani! În urmă cu opt ani, cînd a primit Premiul pentru întreaga operă al revistei Viața Românească, am scris acest Laudatio. Mi-a plăcut cum a ieșit articolul atunci, i-a plăcut și filosofului, după cîte îmi aduc aminte, așa că m-am hotărît să-l reiau cu această frumoasă ocazie. Am vrut, mai întîi, să scriu altul, dar mi-am dat seama că sînt mai emoționat acum decît eram atunci. Din nenumăratele poze ale sale pe care le am în computer, sau pe care le-aș putea găsi pe internet, am ales-o pe această în care stă în fața unei biblioteci. Pentru că a scris cărți, a citit mai multe cărți decît vedem noi în fotografie, a editat cărți, iubește cărțile. Poate nu mai mult decît viața, dar nici mai puțin! La Mulți Ani, Domnule Mihai Șora!

soraLaudatio

Liviu Antonesei

Un…

Vezi articol original 1.233 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

